©Samsung

Samsung valt iPhone-gebruikers aan in nieuwe reclame

Samsung valt iPhone-gebruikers aan: 'Niemand zou moeten wachten op innovatie'

22 november om 15:26

In een nieuwe reclame valt Samsung iPhone-gebruikers aan, door te beweren dat ze niet voor zichzelf kunnen denken. 

De reclame is gebaseerd op het spelletje Simon Says, waarbij spelers elke opdracht moeten uitvoeren als er "Simon Says" vooraf wordt gezegd. In de reclame volgen eigenaren van een iPhone zonder na te denken Apple op. Denk aan het in de rij staat bij een Apple Store en elk jaar een nieuwe iPhone kopen. "Wat is er nieuw?", vraagt iemand die net de winkel uitloopt met een nieuwe iPhone. "Who cares?", reageert een ander.

Samsung, dat ook elk jaar een nieuwe Galaxy-smartphone op de markt zet, probeert zich te presenteren als vernieuwend met zijn vouwtoestellen. "Niemand zou moeten wachten op innovatie", zeg het bedrijf in de reclame.

In de video is verder te zien hoe Google Translate wordt gebruikt om een gesprek te voeren, wat ook op een iPhone mogelijk is. Ook laat Samsung zien dat zijn smartphones goed foto's in slechte lichtomstandigheden kunnen maken.

Lees meer over Samsung, of blijf op de hoogte via de Bright Nieuwsbrief.