Eerste Apple Vision Pro-reclame knipoogt naar de eerste iPhone

©Apple

Eerste Apple Vision Pro-reclame knipoogt naar de eerste iPhone
9 januari om 14:14

Nu de release van de Vision Pro dichterbij komt, start Apple de marketingcampagne voor de bril. De eerste reclame komt heel bekend voor.

Met een release op 2 februari in de Verenigde Staten en de mogelijkheid om de bril vanaf 19 januari vooruit te bestellen, is de Apple Vision Pro nu heel dichtbij. In de eerste reclame wil het bedrijf je alvast vertellen dat een bril opdoen heel cool is.

De korte video, getiteld 'Get Ready', zit vol met beelden uit series en films waarin personages iets voor hun ogen doen. Je ziet onder andere superhelden uit de films van Marvel, Luke Skywalker, tekenfilmhond Snoopy, Geordi La Forge uit Star Trek en Dr. Emmett Brown uit Back to the Future langskomen.

Hello

Het is een feest van herkenning en de boodschap is duidelijk: al deze geliefde personages zijn beter met een bril of helm op. De Apple Vision Pro zelf is uiteindelijk maar kort te zien, maar dat is bewust.

De reclame is namelijk een verwijzing naar de allereerste reclame voor de iPhone, die je hier kunt bekijken. In deze video uit 2007 nemen personages uit series en films de telefoon op waarna ze "hello" zeggen. Op het eind is de iPhone kort in beeld. Apple hoopt natuurlijk dat de nieuwe bril net zo'n succes wordt.

Mis niks, volg ons WhatsApp-kanaal of abonneer je op de Bright Daily nieuwsbrief.