Nothing werkt aan nieuwe 'open' oordoppen en groeit alsof het niks is

Nothing werkt aan nieuwe 'open' oordoppen en groeit alsof het niks is

28 augustus om 14:16
Laatste update: 28 augustus om 15:25

Het geheim van een goede merknaam is dat je er creatief mee kan zijn. Gelukkig is Nothing meer dan dat, want het maakt prima producten. Het bedrijf meldt sterke cijfers wat betreft de verkoop van producten en uit een database blijkt dat er een nieuwe headset aan komt.

Nothing werkt om een merk te worden waar je rekening mee moet houden. De smartphones laten een goede ontwikkeling zien en net als de concurrent wordt het portfolio hier ook flink uitgebreid. Het eerste product ooit van Nothing was een set in-ears die erg goed ontvangen werden. Ook de laatste twee modellen scoren goed in de reviews.

Nothing Ear Open

Bij een instantie uit Singapore is een registratie opgedoken voor een nieuw product van Nothing. Het gaat om een headset met de naam Nothing Open.

Deze naam geeft een hint naar de uitvoering van deze True Wireless Headset. De term ‘open’ zou kunnen verwijzen naar een ontwerp waarbij de gebruiker altijd een open verbinding heeft en de in-ears de oorgangen niet afsluiten. Sony was een van de eerste die een dergelijk product op de markt bracht met zijn Linkbuds. Ook Soundcore, Huawei en Bose hebben ondertussen een dergelijk model op de markt uitgebracht.

Voordeel van deze open architectuur is dat de gebruiker altijd zijn omgeving blijft horen. Dat is veel veiliger wanneer je bijvoorbeeld gebruik maakt van het verkeer. Ook op een kantoor kan het fijn zijn dat collega’s direct met je kunnen communiceren zonder eerst de nietmachine te moeten gooien.

Bij de registratie staat geen afbeelding, dus hoe deze in-ears van Nothing er uit gaat zien weten we niet.

Nothing groeit hard

Een nieuw technologie merk starten is heel erg moeilijk, zeker wanneer je een product als een smartphone op de markt brengt. Het lukt Nothing om onderscheidende producten te brengen die graag worden gebruikt door grote groep mensen.

Het bedrijf zien een groei van 693% wanneer het gaat om smartphones en 763% in de categorie van draadloze headsets. Niets staat Nothing in de weg om een gerespecteerd en groot merk te worden. 

Lees hier meer over Nothing en abonneer je op de nieuwsbrief!